Известие

Collapse
No announcement yet.

Не ми работят реотаните на задното стъкло?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Не ми работят реотаните на задното стъкло?

    Срам ме е вече да пускам теми ,ама нямам избор.

    Та не бачка реотана , не свети и лампа някаква по таблото. Отдавах го на изгорял бушон , все пак често се случва...голям консуматор са , ама уви...днес проверих всичките бушони , един беше изгорял , смених го но май не беше за реотана , щото нищо не се случи.

    Та някакъв съвет?
    Алфа 156 1.8ТС+ГИ-метан

  • #2
    Чети бе мой, има всичко http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=53603
    Last edited by Доко; d.m.y г., 08:01.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от snaiperisto Покажи съобщение
      Срам ме е вече да пускам теми ,ама нямам избор.

      Та не бачка реотана , не свети и лампа някаква по таблото. Отдавах го на изгорял бушон , все пак често се случва...голям консуматор са , ама уви...днес проверих всичките бушони , един беше изгорял , смених го но май не беше за реотана , щото нищо не се случи.

      Та някакъв съвет?
      A видя ли след като го смени, дали новия не изгоря веднага след пробата?
      Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
      Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от b_angelov Покажи съобщение
        A видя ли след като го смени, дали новия не изгоря веднага след пробата?
        Не , не видях. То тий беше 10 амперов и едва ли е за реотаните . Но не би ли трябвало да ми свети нещо на таблото , като ги включа...па макар и да не греят , нали огледалата ще греят?
        Алфа 156 1.8ТС+ГИ-метан

        Comment


        • #5
          Ако имаш късо съединение около клемите на реотаните, бушона ще ти гори веднага след като натиснеш бутона. Съответно няма да ти работи нито подгряването на огледалата, нито ще ти свети индикатора на таблото.
          Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
          Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

          Comment


          • #6
            А за колко време горе-долу трябва да загрее тоя реотан и тези на огледалата след като се включат (за да се усетят с ръка, че греят)?
            От схемата която е дал колегата b_angelov в другата тема ми се струва, че няма как да свети лампата в таблото и да не работи всичко друго или бъркам..?

            Иначе към колегата snaiperisto: я само за проба провери дали ти работи клапата, която е за вътрешна циркулация на въздуха в купето (да има материал за още една тема евентуално)

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от b_angelov Покажи съобщение
              Ако имаш късо съединение около клемите на реотаните, бушона ще ти гори веднага след като натиснеш бутона. Съответно няма да ти работи нито подгряването на огледалата, нито ще ти свети индикатора на таблото.

              Мда , обаче ... гледам схемата която си сложил в другата тема по въпроса , броя и "F-12" е седмият бушон отгоре на долу ...ама кое е отпред и кое отзад на това табло с бушоните , щото тук е дадено вертикално а на колата е хоризонтално?
              Алфа 156 1.8ТС+ГИ-метан

              Comment


              • #8
                А ся де! Как ще е хоризонтално?

                Таблото по "дефоут" на нашите стои точно така, както е показано на схемата в другата тема - вертикално.

                Ето и един жив пример:



                От тук се вижда, че F12 е зелен. Апък аз забравих зеления цвят на колко ампера отговаря.
                Last edited by b_angelov; d.m.y г., 12:15.
                Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                Comment


                • #9
                  Лелее , е са остава да се окаже че блока с бушоните се откачва и увисва надолу , а аз се гъзих като проститутка???
                  Алфа 156 1.8ТС+ГИ-метан

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от snaiperisto Покажи съобщение
                    Лелее , е са остава да се окаже че блока с бушоните се откачва и увисва надолу , а аз се гъзих като проститутка???
                    Дърпа се лоста, на който пише "FUSE" и се сваля надолу, добре прегледно, към теб
                    Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                    Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                    Comment


                    • #11
                      Това добре , ама сега ако може някой да ми каже , защо бе ...мама му стара , не ми се отваря вече капачката на резервоара...че ако пусна още една тема , ще ми е десета. Не чувам щракане , поливах с вряла вода...нестава. А като ми свърши бензина , трябва да бутам...щото на метан не пали?
                      Алфа 156 1.8ТС+ГИ-метан

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от snaiperisto Покажи съобщение
                        Това добре , ама сега ако може някой да ми каже , защо бе ...мама му стара , не ми се отваря вече капачката на резервоара...че ако пусна още една тема , ще ми е десета. Не чувам щракане , поливах с вряла вода...нестава. А като ми свърши бензина , трябва да бутам...щото на метан не пали?
                        Веднага се притичваме на помощ:

                        Схемата:


                        Компонентите:


                        Започни от бушона - G384, който за твой "късмет" е на готиното място отзад над резервоара. До там се стига през багажника, като свалиш кората над резервната гума.
                        Last edited by b_angelov; d.m.y г., 21:07.
                        Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                        Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от b_angelov Покажи съобщение
                          А ся де! Как ще е хоризонтално?

                          Таблото по "дефоут" на нашите стои точно така, както е показано на схемата в другата тема - вертикално.

                          Ето и един жив пример:



                          От тук се вижда, че F12 е зелен. Апък аз забравих зеления цвят на колко ампера отговаря.
                          черното реле ! от ляво под това голямото жълто то е за реотаните !, алошото е ,че когато се прибере целия бушонен блок понеже нема много жици релето провисва леко и не дава добър контакт!!!
                          Last edited by toki4a; d.m.y г., 22:02.
                          155 осем хиляди клапана 16 вериги
                          0884650778 токи4а

                          http://www.youtube.com/watch?v=JLPSY...eature=related

                          Comment


                          • #14
                            А отделно трябва да имаш и една връвчица с която можеш да издърпаш оста която заключва капачката на резервоара. Разгледай добре, може ако са сваляни тапацерии или нещо друго, връвчицата да е увиснала някъде. А иначе резервоара при мен се отваря само когато колата е изгасена и не е на контакт.

                            Приятен ден

                            Comment


                            • #15
                              Отворих я днес , но се отвори при странно положение на ключа , малко след "контакт" и малко преди да завърти стартера. Май така се получи , след интервенцията на ключаря...описана в една от многобройните ми теми.

                              Сипах 50лв. бензин и смятам да не я отварям следващите няколко десетилетия.

                              А с реотаните ще се разправям , като ми мине зъба.
                              Алфа 156 1.8ТС+ГИ-метан

                              Comment

                              Working...
                              X